Kur’ân’da eşcinselliği yerici vasıflar, Fahişe, Münker ve Habâis olarak üçtür. Şimdi bunları açıklayalım.
FAHİŞE (Araf 80; Ankebût 28; Neml 54) Eşcinsellik için Kur’ân Fahişe der, zinaya da Fahişe der. Ne demek Fahişe? Fahişe son derece çirkin, sağlıklı insan doğasının iğreneceği söz ve iştir. Eşcinsellik de böyle bir iğrenç ilişkidir. Zina da öyledir ama erkeğin kadına, kadının erkeğe eğilimi fıtridir. Eşcinsellik böyle değil.
Allah insanları erkek ve kadın olarak yaratmıştır. Üçüncü bir cins yok ve Allah her insana organlarını belli işlemleri görmek için vermiştir. Üreme organının, sindirim organının işlevleri ayrıdır. Her organ kendi görevini yapar.
İnsanlık çıldırdı.
Hazreti Musa’ya ve Harun’a: “Sizin Rabbiniz Kimdir?” diye soran Fravun’a Hz. Musa’nın diliyle verilen şu cevap muhteşemdir:
“Rabbimiz yarattığı her bir varlığın/organın doğasına yapması gerekenleri kodlayandır.” (Tâ-Hâ 49,50)
Kalp kendi görevini yapar, karaciğer ve diğer organlar da öyle. Sindirim aygıtı dübür/anüs de kendi işini görür.
MÜNKER (Ankebût 29)
Eşcinsellik Münker’dir. Nedir Münker? Allah’ın, Peygamberimiz Hz. Muhammed dahil Peygamberlerin ve olgun aklın reddettiği ve edeceği söz, iş ve davranıştır. Allah homoseksüelliği Fahişe ve de Münker olarak vasıflandırken bir de Habâis, olarak yerer.
HABÂİS (Enbiya 74)
Çoğulu Habâis olan Habîse maddeten ve manen pis mi pis olan her şeydir. Eşcinsellik de böyledir.
Allah’ın Kitabı Kur’ân’da Eşcinselleri Yerici Vasıflar
Eşcinselliğin yerildiği bu üç vasıftan sonra eşcinselleri takbih eden/yeren vasıflara da geçebiliriz. Bu sekiz vasıf şunlardır:
Müsrifîn: Eşcinseller müthiş bir ifade ile müsriflikle yani israf.ılıkla yerilir. İsraf, gereksiz ve meşru olmayan şekilde harcamadır. Eşcinsellik bağlamında israf hayat maddesi olan spermleri telef etme anlamına gelir. Çünkü eşcinseller Allah’ın koyduğu üreme kanununa başkaldıran insanlardır. (Zariyat 34)
Müfsidîn: Eşcinseller israf ediciler olduğu gibi ifsad edicilerdir. Daha açık bir anlatımla evlilik yoluyla erkekle kadın arasında yaşanması gereken cinselliğe müdahale edip kendi cinslerine yönelerek bozgunculuk yaparlar. (Ankebût 30)
Mücrimîn: İmansızlık ve isyan anlamına suçlar işleyenlerdir. Eşcinseller, eşcinselliği meşru görerek ve doğuştanlığını savunarak suçlar işlemiş olurlar. (Zariyat 32)
Fasıkîn: Eşcinseller, fıtratın/yaratılışa konan değerlerin ve peygamberlerin çizdiği doğru yoldan sapan tipledir. (Enbiya 74; Ankebût 34)
Zalimîn: Onlar yapılmaması gerekeni yaparak/erkekler olarak erkeklere kadınlar olarak de kadınlara yaklaşarak nefislerine, topluma ve insanlığa zulmedenlerdir. Bunun için de belalara/azaplara yakındırlar. (Hûd 83; Ankebût 31)
Âdûn: Hz. Lût’un dilinde onlar “Siz azgınlaşan topluluksunuz,” anlamına Âdûn’dur. (Şuara 166)
Techelûn: Onlar Kur’ân’da Techelûn “Siz hakikat bilgisinden yoksun olan ve yüzeysel bilgiyi imansızlığa/ahlâksızlığa aracı kılan cahil insanlarsınız,” şeklinde nitelenerek de yerilir. (Neml 55)
İnnehüm Lefî Sektihim Ya’mehûn: Eşcinseller için kullanılan bir diğer yerici vasıf da onların Rabbimiz tarafından “İnnehüm Lefî Sektihim Ya’mehûn/ manevî sarhoşluk içinde sağa sola yalpa vuran insanlar” olarak nitelenmesidir. (Hicr 72)
Feminizm ve Lezbiyenlik/Sevicilik
Türkiye’de erkekler arası eşcinsellik gibi kadınlar arası eşcinsellik olan Sevicilik/Lezbiyenlik de bir ölçüde yaygınlaşmaya başladı Feminizm hareketi ile birlikte.
Feminizm yani mahkûm ve mağdur edilen, çalışmalarına adil / eşit ücret alamayan özetlersek zalim erkek egemenliğince ezilen kadınların bir asırdan beri yaptığı sistematik mücadele.
Bizim için yabancı böylesi bir akımın Batı ülkelerinde çıkması doğaldı ama bunu bir yerde durduramadılar. Şimdi erkek düşmanlığı şeklinde de boyutlandı. Artık onlar için en iyi kadın erkeklerle ilişkiyi kesen, cinsel anlamda da kadın kadına yetinen kadınlardır.
Lezbiyenliğin ilk kez Hz. Lût’un toplumunda oluşup geliştiğini de hatırlatalım.
Kitlesel anlamda Hz. Lût’un erkekleri erkeklere bulaşınca kadınları da kadınlara müptela oldular. Sonunda inkâr zulümle birleşince Tarih sahnesinden yıkılıp gittiler.
Bölümümüzü Bitirirken
Böylece İslâm penceresinden bakarak eşcinselliğin haramlığına ilişkin genel bir çerçeve çizdik. İnşallah eşcinselliği haram kılıcı bu 11 Sûre’den yerici örneklerin yer aldığı ayetlerin mealleri ile haramlığı belirleyen diğer ayetleri ve hadisleri ve de ilgili diğer konuları gelecek yazılarımızda açıklamaya çalışacağız.
Hepinize hayırlar, huzurlar, bereketler dolu ömürler niyaz ediyorum sevgili kardeşlerim.